«Få færre klager, bedre saksbehandling og mer fornøyde medarbeidere med TMS Servicedesk.»

TMS Servicedesk

Servicedesk i TMS bidrar til økt servicenivå og bedre effektivitet. Systemet er basert på ITIL-rammeverket som beskriver beste praksis for kvalitetssikring av leveranse, drift og support.

Med TMS Servicedesk kan man starte helt enkelt og implementere ITIL steg for steg etter hvert som organisasjonen utvikler seg, og man velger fritt hvor mange ITIL-prosesser man ønsker å implementere.

Resultatene vil vise seg i færre klager, bedre saksbehandling og mer fornøyde medarbeidere.

TMS Servicedesk - Servicedesk i TMS bidrar til økt servicenivå og bedre effektivitet.

TMS Servicedesk – ITIL-prosesser

TMS støtter følgende ITIL-prosesser og er utviklet i samarbeid med våre kunder og ITIL-eksperter:

  • Access Management
  • Request Fulfillment
  • Incident Management
  • Problem Management
  • Change Management
  • Knowledge Management
  • Service Level Management
  • Service Catalog Management
  • Service Asset & Configuration Management
  • Service Validation & Testing
  • Release & Deployment Management
  • It Service Continuity Management