«TMS er bygget på bransjestandarder og kan således integreres med det aller meste.»

TMS – Integrasjoner

Integrasjoner er en naturlig del av systemer. TMS er bygget på bransjestandarder og kan således integreres med det aller meste. De viktigste integrasjonene som kommer ferdig med TMS ser du nedenfor.

TMS – Integrasjoner

AD – TMS har en kraftig integrasjon mot AD hvor vi kan hente ut alt av informasjon om brukere, avdelinger, stillinger, roller, maskinvare og annen informasjon som ligger i AD.

ADFS og SAML 2.0 Integrasjon. Gjør sikker og enkel single sign on og overfør data fra AD.

Exchange/Outlook – Før over alle dine saker til kalenderen i Outlook. Inne på i kalenderen kan man også skrive logg, føre tid og endre status på saken.

Lync/Skype – Chat, Start møte eller ta over skrivebordet til sluttbrukeren direkte fra en sak.

Sosiale media – Motta innlegg på facebook rett inn i TMS og svar direkte fra TMS. Kun et grensesnitt å forholde seg til for alle henvendelser

Teamviewer – Man kan direkte fra saken i TMS starte en teamviewer sesjon mot bruker for å fjernstyre brukers klient.

3 part fagsystem – Utveklser informasjon mellom ERP eller andre fagsystem fra TMS. Vårt åpne API gjør det svært enkelt å utføre denne type integrasjoner.

Telefonisystemer – Gjør automatiske oppslag i TMS i det du tar telefonen. TMS vil vise informasjon om innringeren samt alle aktive saker og historikk på gamle saker.

Sharefile – Man kan utveksle informasjon mellom TMS og sharefile.

Overvåkningsverktøy – TMS kan motta meldinger fra alla overvåkningsverktøy. Inne i TMS kan du se hva meldingen er, opprette en sak og tildele til en tekniker eller slå opp i Systemkart – CMDB og se hva denne nede meldingen betyr for bedriften. Hvis man må varsle brukerne, kan man opprette driftsmeldinger direkte fra Systemkart – CMDB og på den måten varsle sluttbrukerene via epost og sluttbrukerportal eller via RSS feed.