«Med TMS kan man starte med en enkel helpdesk og utvide til full servicedesk med avanserte ITIL-funksjoner.»

TMS – Technet Management System

En servicedesk er et utrolig fleksibelt verktøy som kan brukes til mange oppgaver.

Hvis du jobber med saker for kunder, kollegaer eller egen del er en servicedesk et naturlig arbeidsverktøy. Technet Management System kan brukes enten du jobber med it-support, kundeservice, bygg- og vaktmestertjenester, bestillinger, reklamasjoner, nyansettelser, servicetorg, HR-henvendelser, kantinetjenester osv.

Få en super kundesupport med TMS – Technet Management System

ITIL-basert Service Management verktøy

TMS er et komplett, ITIL-basert Service Management verktøy med en PRINCE2-basert prosjektmodul. Technet Management System er utviklet i samarbeid med kundene våre på bakgrunn av reelle behov i driftsorganisasjonene. Systemet ble lansert som en skytjeneste allerede i 2005.

TMS – Et fleksibelt verktøy

Technet Management System er utrolig fleksibelt og kan brukes som et verktøy av små organisasjoner og helt opp til de største bedriftene med store IT-avdelinger. Med vårt verktøy kan man starte med en enkel helpdesk og utvide til full servicedesk med avanserte ITIL-funksjoner.

3 grunner til å velge TMS fra Technet:

1. Spesialutviklet

Technet Management System er utviklet i samarbeid med kundene våre på bakgrunn av reelle behov i driftsorganisasjonene.

2. Naturlig arbeidsverktøy

Hvis du jobber med saker for kunder, kollegaer eller egen del er en servicedesk et naturlig arbeidsverktøy og kan benyttes av et vidt spekter av yrkesgrupper.

3. For alle

Vårt Technet Management System verktøy er utviklet for både små organisasjoner og helt opp til de største bedriftene med store IT-avdelinger.